21

Den här mintgröna skönheten i form av kofta från Acne ligger i topp på "vill-ha-listan" till hösten. Så mysig!

.
Har haft en bättre söndag, med ett par bättre tjejer. Det skär lite i hjärtat då jag plötsligt finner mig i tjocktröja, i tankarna på en höstjacka, i söndagsrutinerna och tänket inställt på vardag. Har, som alltid, en seperationsångest från sommarmånaderna - älskar värme, sol och ledighet lite för mycket för att verkligen dra för mycket på smilj-banden när man ska damma av höstkängorna. Mitt kaffe och musikrus får mig dock att inse att även hösten och vintern kan bli en guldkantad sådan! I all ära, får nog bara tacka för en helt fantastisk sommar fullspäckad av resande och sjuka incidenter, ja så får det bli. Skall återgå till mitt donande.
Så, snurrar livet på atm. Puss /F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0