LIBRE

Hallå i stugan! Vårt lilla tillhåll har ekat tomt av skriftligheter. Ber om ursäkt för det (med förnuftet i bakhuvudet om att ni troligen inte rör än min oavsett uppdatering eller ej) Men jag ser förbi det, och låtsas att ni i detta nu jollrar nöjt över lite nya rader att beta av för lässystemet.
Min anledning till frånvaro här är faktiskt att jag inte har haft tillgång till en data. Våra Macbooks lämnade vi in till skolan igen i måndags.
Men nu har vi vart iväg och köpt mig en Macbook Pro (nya bebisen, den e grym) så nu kommer uppdateringen ske i ett flöde, upp på hästen igen så att säga. Gråter glädjetårar inombords över att jag inte har något i skolan kvar att sätta tänderna i, i skolväg dvs. Känner bara att det är värt att tänja smiljbanden för.
.
Nu ligger all min fokus på en långhelg med plus:n i kanten och sockriga inslag av ren lycka i sommarvärmen. Tjotar hej och hå för nu så, nu lever jag livet på en pinne! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0