jag såg det gröna i den blåa skyn


src: sfsn
.
Herr sjuk som jag droppade lite kort om har fått mig på fall igen, så jag bearbetar min förkylning med huvudvärkstabbleter, honugsmelon, jordgubbar och solregn. Sjuk-session passar mig minst sagt inte som handen i handsken nu, har allt för mycket bollar i luften (vill åtminstone tro det) för att kunna njuta av att ligga raklång och lapa tv. Har mer eller mindre ett göra-inget-av-nytta-gör-allt-annat-dvs-ingenting-marathon i delux version.  Mer uppstyrt än så bjuder jag mig själv inte på mellan varven av regnsmatter utanför. Ska landa med min kopp te och återgå till att "åh va skönt det är att bara vara still"-mantrat som jag kör på mig själv stup i kvarten, funkar lika bra som att säga till en mytoman att av ljug blir tungan svart. (Dvs. Jag klättrar på väggarna här hemma likt jag hade myror i brallorna)
.
Hur som, ha en fin tisdag! /F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0