THE best thing i never had

Kan på rak arm säga att jag utan minsta tvekan håller en kärlek till sommaren som helt sopar de andra årstiderna under mattan. Jag trivs bäst i hy med spår av solstrålar, tropisk hetta och saltvattens-dopp stup i kvarten.
.
Lever i ett rus nu, går på känsla, är i en bubbla i samma veva som jag bara kan vara i allt det underbara som sker nu, allt är så fruktansvärt verkligt men samtidigt som en dimma av nyanser som innan inte funnits på andra ställen än i huvudkontoret. Blir så paff när jag ser hela schabraket - svart på vitt, kontrasterna blir starkare, färger klarare och tårarna och skrattar fördubblas. Det är så lite som krävs för att känna så mycket och det är just det som ger livet u-svängar, svängarna som kan vara tårdrypande men samtidigt så hiskligt underbara att man bara faller ihop av ren skär glädje.
.
Riktigt smittsamt glädjesprinter i sångform, lyssna här

/F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0