in milan everyday is a fashion-show

Älskar att klockan slår 9 om några minuter utan att det märks ett ända dugg på den ljusa blåa himlen som är strösslad med fluffiga vita moln. Sitter i valet och kvalet, fasligt sugen på en PW för att känna havsbrisen och kika lite på den (snart) påbörjade solnedgången som gör sig så fint i mörka havsvågor. Men i vanlig ordning har jag mycket att stå i, trots att jag vart igång sen halv 7 imorse. Tur att man kan kompromissa med choklad, slatvattens choklad ger ju trots allt än liten touch av naturens vågor... eller går jag till överdrivt nu?
Lite hets på att snart alla mina Veroncia Maggio-låtar på spotify har uppnåt sin max-gräns i repeat. Jätte olungt... så anatar att jag står med lilla spotify-premiun eller avdankade youtube för att fulla min hunger på dessa stycken av osammanhängande svenska skapelser i låtar. Vad det blir - i båda ämnena får den som lever se.
/F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0